Camino primitivo - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino primitivo - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Door: Di

Blijf op de hoogte en volg Diana

17 September 2017 | Spanje, Bilbao

Hola, op deze frisse zondag!
Flinke wandeling gemaakt vandaag. Lig nu uitgestrekt op bed. Flinke maaltijd gehad en deze was voortreffelijk! Gisteravond gegeten met Benjamin uit Canada. Hij was gistermorgen in de Alberge van de trap gevallen. Niets aan de hand. Maar na de zware wandeling kon hij bijna niet meer lope. Had erg last van de heup. Foto laten maken en gelukkig niets gebroken. Hij moest wel 3 dagen rust houden. Ben blij dat ik dat niet hoef. Vanmorgen om 8.30uur vertrokken. Eerst 4 k samen gelopen met n inwoonster van Tineo waar ik verbleef gister. Het was een babbelkous. Goed voor mijn Spaans.

• 17 September 2017 - 19:53

Cisca:

Bedankt voor het Mooie berichtje.En pas Maar op dat jij niet valt,vandaag Lucia en Martin op bezoek en Daarna Carla nog even,gisteravvond Alfons en Greet,verder hier Geen nieuws en de gr van mij Ma