Camino primitivo - Reisverslag uit Monasterioguren, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino primitivo - Reisverslag uit Monasterioguren, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino primitivo

Door: Di

Blijf op de hoogte en volg Diana

21 September 2017 | Spanje, Monasterioguren

Vanmorgen 8.00uur vertrokken. Velen kwamen vanuit de Alberge in mijn hotel ontbijten. Op en gegeven moment kwam ik het Brasil duo weer achterop en het toeval wil dat we in de grote stad lugo in hetzelfde hotel overnachten. Ik denk dat we zo langzamerhand het mooie achter ons hebben gelaten. Het klimmen in ieder geval. Vandaag 30 k alsof het niets is, net als bij ons. Ik geloof waarachtig dat ik het geklim nog gemist hebt ook, haha. De zon was er niet vandaag wel aan het eind een klein beetje regen. Als je dan zo uit de natuur bij zo' n grote stad aankomt denk je wie verzint het nou om zo' n grote stad te bouwen, bah. Het historisch gedeelte is wel mooi hoor en de stadsmuur ook behoorlijk maar het aanzicht wanneer je aan komt lopen, grrr. Verder lekker gegeten en 1 glaasje gedronken. Onderweg vandaag 1 kroeg en de andere pauze plek was voorzien van automaten met van alles erop en aan/in. Hebben ze goed voor elkaar hier. Oh ja, ze komen hier nog rond met de bestelling van levensmiddelen in een auto of busje en natuurlijk al toeterend, net als de bakkers vroeger bij ons op de boerderij. Zo, ik ga ff stad in. Morgen maar zien wat de dag brengt. Het is maar 100 k meer naar Santiago maar ik heb tijd genoeg. Hopelijk hebben ze nog 1 persoonskamers in de gehuchten die nog komen gaan. U hoort van mij. Hasta luego, Diana.

  • 21 September 2017 - 20:17

    Joos:

    Hallo Diana,

    Wat leuk weer om al die verhalen van jou te lezen, het gaat je allemaal weer heel gemakkelijk af(had ook niet anders van jou verwacht hoor)
    Ik blijf het steeds maar ontzettend knap vinden, wanneer ik 10 km wandel voel ik me al een hele piet...;-) Jan is goed aan het trainen al voor Kika, gaat steeds naar Heerenveen trainen, maar hij heeft nog even tijd 2e week van januari gaat het gebeuren.
    Diana, geniet nog lekker van deze mooie reis en tot snel weer!
    XXX

  • 22 September 2017 - 09:30

    Diny:

    Goede morgen Diana,

    Eindelijk dan jouw mooie verslagen gelezen. Wat heb je al weer veel gezien en wat leuk al die internationale contacten die je weer tegen komt. Krijg zo weer zin in een vakantie in het prachtige gastvrije Spanje, (niet te voet, maar met de auto en tochtjes op de fiets (elektrisch dan wel hé) haha) Zo lopen als jij kunt zit er bij ons niet in.
    Ik blijf het knap vinden dat je zo veel km en "alleen" daar kunt lopen.
    Ik hoop van harte voor je dat je nog weer een beetje mooier weer krijgt de komende tijd, is toch niets fijner dan lekker je hobby uitoefenen met mooi weer.
    Voor nu nog heel veel mooie kilometers gewenst, en lekker genieten.
    Groeten Diny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Monasterioguren

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 September 2017

Camino primitivo

23 September 2017

Camino primitivo

21 September 2017

Camino primitivo

20 September 2017

Camino primitivo

19 September 2017

Camino primitivo
Diana

Actief sinds 28 Aug. 2017
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 7398

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: