Camino primitivo - Reisverslag uit Monasterioguren, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino primitivo - Reisverslag uit Monasterioguren, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Door: Di

Blijf op de hoogte en volg Diana

23 September 2017 | Spanje, Monasterioguren

Hola,
Gisteren Lugo verlaten. Zoals gezegd mooi oud historische stad. Veel mensen starten daar hun camino. Er waren veel Canadezen en Japanners. Verder de mensen die je steeds op de primitivo tegenkomt. Aan het eind zaten we allemaal in een mooie Alberge waar je ook een kamer voor jezelf kon krijgen. Het was prachtig weer dus we konden bij aankomst nog lekker buiten zitten. Dit was in Ferreira. ' savonds heerlijke paella gehad. Vanmorgen na ontbijt flink aan de wandel richting Melide. Hier kwamen we samen met de camino Frances. Wat n drukte ineens. Hier zie je in 10 min. Meer mensen dan op de primitivo de hele dag. Gisteren was de wandeling niet veel bijzonders wat betreft omgeving maar de paar barretjes onderweg waren erg gezellig. Maar ik had geloof ik all gezegd dat we het mooiste achter de rug hadden. Vandaag en gister ong. 28 k gelopen en nu rest nog 48 k tot Santiago. Slaap nu op n privé adres wat er erg mooi uit ziet. Spaanse eigenaar met Engelse vrouw. Er zijn nog wat lopers v/ d primitivo in de buurt dus het blijft gezellig. Zit nu in Fraga Alta. Op een terras waar alle wandelaars langs komen. Prachtig gezicht, haha, beetje leedvermaak. Er zit een dronkaard met wandelschoenen op het terras allerlei onzin uit te kramen en volgens de eigenaresse slaapt hij hier niet. Was de Canadees bang voor namelijk, haha. Hij maakt nogal lawaai. Gister was t WiFi bereik pet dus hopelijk kan ik zo nog wat foto toevoegen. Hasta Luego, Diana.