camino primtivo - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu camino primtivo - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

camino primtivo

Door: Di

Blijf op de hoogte en volg Diana

14 September 2017 | Spanje, Bilbao

Hola,
Hier zit ik dan op de plaza in Grado. Vandaag vanaf Oviedo begonnen. Prachtig historisch centrum hebben ze daar. Vanmorgen begonnen met regen en tegen 11 was het droog met zelfs n zonnetje. Het was eerst L.b. En plu weer.
Mooie route met veel klimmen en dalen. Af en toe hadden ze beton met keien gelegd en dat hadden ze beter niet kunnen doen want dat was spekglad. Na 22 k gestopt. Grado is niet echt bijzonder maar ze hebben wel meerdere terrassen op het plein. 1 hotel en die was vol maar nu slaap ik bij moeke thuis. Ze heeft een etage met heel veel kamers. Vanavond 20.00uur aantreden voor het pelgrims menu, eerder niet, haha.
Vandaag mensen van Lanzarote, Mexico en Duitsland gesproken. Het is of rustiger dan op Camino del Norte. Maar ik begin net hè. De wijn is goedkoper dan de koffie, als dat maar goed gaat.
Zal kijken of ik er wat foto GJ kan doen. De gebouwen zijn van Oviedo en de rest van onderweg. Hasta Luego en tot mañana!

• 14 September 2017 - 16:24

Diana :

Dat is grappig, staat er GJ, ik bedoelde dat k er wat foto Bij kan doen, nou ja

• 14 September 2017 - 22:35

Lucia:

Goed bezig Dy..xx

• 15 September 2017 - 08:53

G-j:

Hola, gister ook wat geschreven maar kwam niet op je blogsite