Camino primitivo - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino primitivo - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino primitivo

Door: Di

Blijf op de hoogte en volg Diana

16 September 2017 | Spanje, Bilbao

Het verhaal Kwan dus niet volledig door. Ik kwam later nog een man uit Columbia achterop en een uit Uruguay. De Spaanstalige landen zijn goed aanwezig. De Colombiaan vond dat ik zo snel was, ik zei dat zal maar met het klimmen heb ik wel moeite hoor.
Morgen voor het eerst bijna 30 k. Ik heb maar vast een hotel gereserveerd. Doe ik normaal niet maar wel makkelijk dat het kan. N Theetje de eerste m.b. Gezien vandaag. G.J. En Ans pak de rugzak en ga aan de wandel alhier, zo mooi

  • 16 September 2017 - 20:31

    Hermanos:

    Aah mooi n Columbiaansen gringo nog ff over de FARC gehad ? Enneeuuh op tijd naar bed margen vrog op 30 k das gin kattenpis

  • 16 September 2017 - 21:36

    G-j:

    Noteer je wel alle namen van de 'heeeele wereld' ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 September 2017

Camino primitivo

23 September 2017

Camino primitivo

21 September 2017

Camino primitivo

20 September 2017

Camino primitivo

19 September 2017

Camino primitivo
Diana

Actief sinds 28 Aug. 2017
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 7414

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: