Camino primitivo - Reisverslag uit Monasterioguren, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino primitivo - Reisverslag uit Monasterioguren, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino primitivo

Door: Di

Blijf op de hoogte en volg Diana

18 September 2017 | Spanje, Monasterioguren

Hola, vandaag de zo'n niet gezien. Regen, dauw en kou! Het was een zware dag maar ben nu weer helemaal boven Jan
Van morgen ging Ik met view Anderen weg en uiteindelijk heb Ik 12 k Alleen gelopen. Zo als gezegd, eerst heel koud. maar door de in spanning wel warm. Het was n prachtige omgeving Alleen kon je niet van je afkijken. Veel, heel veel klimmen en uiteindelijk dalen. Eerst zou ik na 22 k stoppen maar dat was een gehucht met alleen een alberge waar de sleutel in de deur zat. Je kon een eind verderop wat te eten en drinken halen, verder was er niets te doen. Het was pa 14.30 en Ik had geen zin om daar te blijven. Verder Lopen eigenlijk ook niet maar toch daar maar voor gekozen. Nou dat viel me wel zwaar maar door de rust en prachtige omgeving de blik op oneindig gezet. Wat was Ik moe en blij dat ik uiteindelijk een hotel zag aan een stuwmeer. Prachtig uitzicht en om 20.00uur Pelgrims menu. Morgen ochtend ontbijt en Dan zie Ik wel weer wat de dag brengt. Het is 6 k voor Gradas de Saline. Ik prober weer wat foto toe te voegen en ook duurde dit schrijven voor mij Lang omdat elk woord gecorrigeerd moet worden. Hasta Luego

  • 18 September 2017 - 19:56

    Hermanos:

    Heej Jaantje
    Weer mooi bericht en stoer dat je ff door loopt
    Anders krijg je weer spijt in zo n boeregat waar niks
    Loos is trots op ou deurknoppen !!
    Hasta mañana Hermanos

  • 18 September 2017 - 20:03

    G-j:

    Nou, daar was je 'slechte dag' ! Hebbie die gehad bikkel...kan alleen maar weer beter, mooier, gezelliger, internationaler en vooral spaanser worden...vind je ook niet "Cis" !?
    Goh, heb Gradas er even bij gezocht maar je zit weer in de middle of nowhere mhh ?!
    Wel een heel lang stuwmeer. Wij hebben het hier nog steeds tegen de dertig graden en jammer dat t daar óók al herfstig is geworden....
    vervelend van dat corrigeren van je tekst....lijkt wel van een brugklasser haha
    maar ga vooral door...je wordt weer goed gelezen (en gevolgd)
    Voor nu...smakelijke pelgrimsmaaltijd !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Monasterioguren

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 September 2017

Camino primitivo

23 September 2017

Camino primitivo

21 September 2017

Camino primitivo

20 September 2017

Camino primitivo

19 September 2017

Camino primitivo
Diana

Actief sinds 28 Aug. 2017
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 7402

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: