Camino primitivo - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino primitivo - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino primitivo

Door: Di

Blijf op de hoogte en volg Diana

17 September 2017 | Spanje, Bilbao

De Spaanse liet me van alles zien in de natuur en ruiken. Ik kreeg 2 walnoten en na 4 k ging ze terug. Greet een hartelijke hug en toen kon ik alleen verder. Kwam ik een poos later de Spanjaard en Pablo E. Achterop maar die liepen zo van aflees te doen dat ik maar doorgelopen ben. Kwam ik een Belg (uit Brussel) achterop en daar heb ik tot aan de pauze mee gelopen. Kwamen de anderen er ook weer bij. Ik was de enige die doorliep en heb waarschijnlijk alleen de Colombiaan over kunnen halen om ook door te gaan. Zal zo eens kijken of ik hem ergens zie. Theo je moet de groeten van hem en hij wil niks weten van F. Haha. Het was een zeer pittige tocht wederom. Heb heerlijke mix salade gegeten, frites met schenkelvlees leek wel en cheescake na. Liter wijn erbij en dat alles voor €10 haha. Ik hoef vanavond ect niets meer. O ja, 2 m.b. Lye go, Diana. Morgen weer 22 denk Ik.

  • 17 September 2017 - 19:24

    Roelie:

    hallo diana. zo te horen ben je al weer aardig op stoom!
    niet te veel k. hè? blijf zo lang mogelijk in spanje, beter weer, lekkerder eten en drinken daar. gr. Roelie

  • 18 September 2017 - 12:42

    C:

    Dat was weer een mooi verhaal Diana Heb je altijd nog wel mooi wandelweerengeen zeer. Voeten.?IK BEN VANMORGEN NAAR DE PRAKTIJKONDERSTEUNING!GEWEEST?BLOEDDRUK WAS MOOI 130/80'maar ze had het al weer over de suiker,EN OF IK DAAR AL WAT VOOR HAD.DUS SNOEPEN IS ER HELEMAAL NIET MEER BIJ.DE POLS WAS 72.dat was de voor laatste keer 60,dus dat was mooi gr en veel wandelplezier mamamia

  • 18 September 2017 - 13:50

    Els:

    Hoi Diana,

    Leuk om je reisverslag weer te lezen,kreeg ze gisteren voor het eerst
    binnen.
    Leuk om al die mensen te ontmoeten lijkt me.
    Veel succes nog.

    Groetjes Els




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 September 2017

Camino primitivo

23 September 2017

Camino primitivo

21 September 2017

Camino primitivo

20 September 2017

Camino primitivo

19 September 2017

Camino primitivo
Diana

Actief sinds 28 Aug. 2017
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 7417

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: